blog اهمیت تبلیغات اتوبوسی در سطح شهر - آژانس تبلیغاتی پرسفید

اهمیت تبلیغات اتوبوسی در سطح شهر

  • تاریخ نشر : آبان ۸, ۱۴۰۱
  • نویسنده : آژانس تبلیغاتی پرسفید
تبلیغات اتوبوسی در سطح شهر

در این مقاله قصد داریم در مورد مهم ترین ویژگی و اهمیت تبلیغات اتوبوسی صحبت کنیم پس همراه ما باشید:

رسانه های محیطی مختلف می توانند در مقاطع زمانی یا محصول و خدمات متفاوت و با توجه به جایگاه بازار کسب و کارها متفاوت باشند. در سال های اخیر شاهد این بوده ایم که تبلیغات اتوبوسی جزو یکی از رسانه های مهم جهت تبلیغات بسیاری از برند ها مورد استفاده قرار گرفته شده است.

شهر بزرگ تهران جایگاه جذابی برای مدیران کسب و کار جهت معرفی کالا و خدمات خود به مخاطبین را ایجاد کرده است. استفاده از رسانه های محیطی مخصوصا تبلیغات اتوبوس در تهران سال هاست اثر گذاری خود، بر روی مخاطبین را اثبات نموده است.

مجموعه پر سفید با سابقه 21 ساله درخشان در زمینه تبلیغات محیطی و مجری تخصصی تبلیغات اتوبوس در تهران با رویکرد راه‌حل گرا و اجرایی می تواند همراه شما در اجرای هر چه بهتر تبلیغات اتوبوس در تهران باشد.
شما می توانید برای گرفتن مشاوره و راهنمایی برای انتخاب بهتر با کارشناسان پر سفید در بخش تبلیغات اتوبوس تهران در تماس باشید. کارشناسان ما شما را برای تصمیم مناسب کسب وکارتان همراهی می نمایند.

اهمیت تبلیغات اتوبوسی و مزایای آن

در خصوص اهمیت تبلیغات اتوبوسی باید مزایای استفاده از این نوع تبلیغات در سطح شهر را بدانیم که اتوبوس های تبلیغاتی که گاهی با عناوینی مانند اتوبوس آگهی، تبلیغات ترانزیتی، تبلیغات اتوبوس شهری و یا تبلیغات متحرک نیز شناخته می شوند؛ یکی از انواع رسانه های محیطی محسوب می گردند؛ که دارای جذابیت های خاص خود هستند.

اهمیت تبلیغات اتوبوسی

مزایا و اهمیت تبلیغات اتوبوسی

  • با توجه به نوع تبلیغات دیگر هزینه های صورت گرفته بسیار مقرون به صرفه می باشد.
  • افزایش چشمگیر بازدید تبلیغات

اتوبوس های تبلیغاتی تهران علاوه بر این که از شمال تا جنوب تهران و از شرق تا غرب تهران را تحت پوشش قرار می دهند باعث دیده شدن تبلیغات در دید عموم افراد جامعه شده و تبلیغات گسترده تری صورت می پذیرد.

  • فضای تبلیغاتی بسیار بزرگ

برای اینکه بدانیم تبلیغات اتوبوسی چرا از این احاظ دارای اهمیت می باشد؟ تصور کنید یک اتوبوس تبلیغاتی تهران حدود 100-90 متر مربع فضای تبلیغاتی را در اختیار برند قرار می دهد، این در صورتی است که برخی رسانه های هم ردیف اتوبوس تبلیغاتی فضایی تقریبی 12-20 متر را در اختیار مشتریان قرار می دهند.

  • تنوع در نوع اجرای تبلیغات اتوبوس

با توجه به اجرای ماکتهایی متنوع بر روی شیشه های اتوبوس و همینطور در حرکت بودن فضای تبلیغاتی یکی دیگر از جذابیت بیشتر این رسانه محسوب می گردد.

علاوه بر مزایا و اهمیت تبلیغات اتوبوسی اینگونه تبلیغات معایبی هم نسبت به سایر رسانه ها دارد مانند تکه تکه شدن طرح، ایجاد کثیفی در بخش هایی از اتوبوس بر روی طرح و عدم حضور اتوبوس در طول شب؛ ولی در کل یکی از رسانه های جذاب و اقتصادی جهت جذب مخاطبین محسوب می گردد.

نحوی اجرای تبلیغات اتوبوسی

در گذشته تبلیغات اتوبوس در سراسر کشور توسط سازمان اتوبوسرانی همان شهر به متقاضیان واگذار می گردید ولی طی یک دهه اخیر و با توجه به آنکه تبلیغات روی اتوبوس کار تخصصی محسوب می شود، این امر به شرکت های تبلیغاتی واگذار گردید، تا مراحل طراحی، چاپ، نصب و پاکسازی بصورت حرفه ای تر صورت پذیرد.


معمولا اجرای تبلیغات اتوبوس نسبت به سایر رسانه ها به زمان بیشتری نیاز دارد، زیرا علاوه بر مراحل متفاوت در طراحی و اخذ مجوز طراحی گرافیک از اداره کل ارشاد اسلامی شهر مورد نظر باید به اخذ مجوز از شرکت واحد اتوبوسرانی نیز اقدم کرد دارد .

مثلا برای تبلیغات اتوبوس در شهر تهران باید حتما یک شرکت خصوصی با مجوز کامل از ارشاد اسلامی و مجوز از سازمان اتوبوسرانی یا شهرداری مجری این موضع گردد. پس از اتمام مراحل اخذ مجوز برای اتوبوس تبلیغاتی باید هماهنگی لازم جهت توقف اتوبوس ها در خطوط مد نظر مشتری صورت گیرد که این موضوع به تنهایی بخش زمانبر و پر مناقشه ای است؛ زیرا با توجه به محدودیت های خطوط و رانندگان و . . . به راحتی نمی توان یک روز یک دستگاه اتوبوس را برای اجرای تبلیغات روی بدنه آن از خط خارج نمود.
در مرحله آخر و بعد از انجام نمونه های آزمایشی طرح بر روی بدنه اتوبوس، استیکر های چاپ شده با ابعاد واقعی اتوبوس توسط نصاب های متخصص چسبانده و قسمت های اضافه حذف می گردد و پس از آن اتوبوس به خط ماموریتی خود بر می گردد.

مزایا و اهمیت تبلیغات اتوبوسی

مدت زمان اجرای تبلیغات اتوبوس تهران

بصورت میانگین از زمان عقد قرارداد تا زمان اجرا و ارسال تصاویر مربوط به نصب اتوبوس های تبلیغاتی 25 روز کاری خواهد بود.

هر چند این زمان با توجه به شرایط متفاوت ممکن است تغییر کند با اینحال توصیه ای که به تمامی برندهایی که زمان مشخصی برای اجرای کمپین خود در تهران یا کل کشور دارند می شود؛ آنست که برای بحث اتوبوس همیشه یک ماه زودتر اقدام به انجام مراحل عقد قرارداد و تکمیل آن نمایند

جمع بندی

تبلیغات اتوبوس در سطح کشور مخصوصا در کلان شهر تهران می تواند کمک شایانی به معرفی برند به مخاطبین نماید و در بلند مدت علاوه بر رشد کسب و کارها، در جهت فروش نیز بشدت تاثیرگذار خواهد بود.

این موضوع به گواه مشتریان متعدد که سالهاست از این رسانه محیطی جهت معرفی خود استفاده کرده اند می باشد.
آژانس تبلیغاتی پرسفید بصورت تخصصی در حوزه تبلیغات محیطی فعالیت نموده و در زمینه تبلیغات اتوبوس مجری بالغ بر 100 برند متفاوت در سطح کشور می باشد.

این مجموعه با ارائه مشاوره، تخصیص فضای تبلیغاتی، اجرای اتوبوس تبلیغاتی ، نظارت و پاکسازی اتوبوس های تبلیغاتی در سراسر کشور می تواند شما جهت تبلیغات محیطی اتوبوس مناسب با کسب و کارتان همراهی نماید.

برای هرگونه سوال و راهنمایی در زمینه تبلیغات اتوبوسی می توانید از طریق راه های ارتباطی درج شده در صفحه تماس با ما با مجموعه پرسفید در ارتباط باشید.


مشتریان آژانس تبلیغاتی پرسفید +4630
برخی از مشتریان که افتخار همکاری با آنها را داشته ایم

21 سال خدمت به بیش از 4600 برند و مجموعه تجاری

مطالب آموزشی
تبلیغات اتوبوسی در سطح شهر

اهمیت تبلیغات اتوبوسی در سطح شهر

در این مقاله قصد داریم در مورد مهم ترین ویژگی و اهمیت تبلیغات اتوبوسی صحبت کنیم پس همراه ما باشید: رسانه های محیطی مختلف می توانند در مقاطع زمانی یا محصول و خدمات متفاوت و با توجه به جایگاه بازار کسب و کارها متفاوت باشند. در سال های اخیر شاهد این بوده ایم که تبلیغات […]

نکات مهم بسته بندی و طراحی بسته بندی محصولات

نکات مهم بسته بندی

بسته بندی یکی از زیر مجموعه‌های بازاریابی است که در ایران معنا و مفهوم کالا و بسته بندی و بازاریابی به خوبی جا نیفتاده است . کمتر پدیده ای ارتباطی مانند بسته بندی ، دو ویژگی جاذبه‌ی فردی و اجتماعی را توأمان با خود دارد و از این نقطه نظر ، صنایع بسته بندی در هر کشوری ، نمایندۀ رشد ساختارهای بازاری و تولید آن می‌باشد .

مزایا و معایب تبلیغات محیطی

مزایا و معایب در استفاده از تبلیغات محیطی

وقتی به تبلیغات محیطی فکر می‌کنید اولین چیزی که به ذهن شما می‌رسد، چیست؟ برای اکثر مردم، تصویری از یک تابلوی تبلیغاتی بزرگ در امتداد بزرگراه یا یک ساختمان تجاری در شهر به ذهن می‌رسد. اما تبلیغات محیطی در واقع بسیار فراتر از این بیلبوردهای بزرگ و رنگارنگ است. ایستگاه‌های اتوبوس، دستگیره‌های اتوبوس، بدنه اتوبوس‌ها، […]

سایر مقالات