blog تبلیغات وب سایت ، طراحی سایت و سئو و جذب بازدیدکنندگان - آژانس تبلیغاتی پرسفید

تبلیغات اینترنتی از طریق وب چگونه انجام می‌شود؟

  • تاریخ نشر : آبان ۱۰, ۱۴۰۰
  • نویسنده : آژانس تبلیغاتی پرسفید
تبلیغات وب سایت

تبلیغات آنلاین یا تبلیغات اینترنتی نوعی بازاریابی و تبلیغات است که از اینترنت برای ارسال پیام‌های تبلیغاتی به مخاطبان استفاده می‌شود. شامل ایمیل مارکتینگ، بازاریابی موتورهای جستجو (SEM)، بازاریابی محتوا (SEO)، بازاریابی در رسانه‌های اجتماعی، بسیاری از انواع تبلیغات وب سایت ها و تبلیغات تلفن همراه و … است. 

این مقاله مهم را مطالعه کنید: انواع تبلیغات آنلاین کدام است؟


یکی از بهترین شیوه‌های تبلیغات آنلاین، طراحی وب سایت، استفاده از محتوا در سایت و بهینه سازی آن در موتورهای جستجوگر است. همانطور که می‌دانید وب سایت‌های مختلف بسته به اینکه مخاطب مورد نظر چه کسانی باشد، اهداف مختلفی دارند. برخی وب سایت‌ها به سمت فروش محصولات و برخی به سمت ارائه اطلاعات عملی گرایش دارند، در حالی که برخی دیگر صرفاً برای سرگرمی هستند. 
ما در این مقاله قصد داریم تبلیغات وب سایت ، طراحی سایت و سئو را مورد بررسی قرار دهیم. تا انتها با ما همراه باشید.

طراحی وب سایت


طراحی سایت اولین شیوه انجام بازاریابی آنلاین است. بدون داشتن وب سایت نمی‌توان در بازاریابی آنلاین موفق عمل کرد. شاید بگویید که با داشتن اکانت در شبکه‌های اجتماعی مثل اینستاگرام می‌توان تبلیغات آنلاین انجام داد. اما این تنها بخش کوچکی از بازاریابی آنلاین است. نمی‌توان تجارت خود را محدود به شبکه‌های اجتماعی کرد. در صورتی که بخواهید تجارت خود را توسعه دهید نیاز به طراحی وب سایت دارید.  

ابن مطلب مفید را بخوانبد: چگونه یک سایت پربازدید طراحی کنیم؟

طراحی وب از این جهت اهمیت دارد که بر نحوه درک مخاطبان از نام تجاری شما تأثیر می‌گذارد. در نگاه اول ظاهر سایت شما باعث می‌شود که آنها تصمیم بگیرند که در صفحه سایت شما بمانند یا آن را ترک کنند و به سایت‌های رقیب روی آورند. یک طراحی وب با قالب گرافیکی جذاب، به شما کمک می‌کند تا مخاطبان خود را در صفحه نگه دارید.

تبلیغات وب سایت

وب سایت شما مانند نماینده خدمات مشتری است. اگر روشن، مدرن و جذاب باشد، مخاطبان شما از آن استقبال بیشتری می‌کنند. از طرف دیگر، یک سایت قدیمی و ناپایدار با قالب گرافیکی نامناسب، باعث می‌شود که تجارت شما مورد توجه قرار نگیرد. مردم نمی‌خواهند شغلی را بررسی کنند که برای آن ارزش کافی قائل نشده اید.
طراحی وب خود را به عنوان چهره دیجیتالی تجارت خود قرار دهید. اگر شخصی به سایت شما مراجعه کند، آیا نمی‌خواهید با ظاهر دوستانه ای از او استقبال کنید؟ طراحی وب به روز و مدرن همراه با یک قالب گرافیکی زیبا، معادل چهره ای دوستانه ای است که به بازدیدکنندگان جدید شما خوش آمد می‌گوید.

مطالعه کنید: دلایل اهمیت وب سایت در تجارت الکترونیک چیست؟

وب سایت شما فرصتی برای شماست که بتوانید تجارت خود را از رقابت جدا کنید. همه رقبای شما به طور کلی خدمات و قیمت‌های مشابهی را ارائه می‌دهند. شما به یک چیز نیاز دارید که باعث شود تجارت شما از بقیه متمایز شود که می‌تواند طراحی وب سایت باشد. یک وب سایت خوب طراحی شده فرصتی برای کسب و کار برای نشان دادن ویژگی‌های منحصر به فرد شما است. باید بتوانید به مخاطبان خود نشان دهید که چرا آنها باید تجارت شما را انتخاب کنند.

سئو وب سایت


در عصر دیجیتال که همه به سمت بازاریابی دیجیتال و تکنیک‌های جدید تحول آن حرکت می‌کنند، مهم است که شما از همه رقبا بالاتر باشید. برای اینکه بتوانید بخش اصلی این روش جدید بازاریابی باشید، باید سطح خود را در بین کاربران بالا نگه دارید. از این رو زیر مجموعه‌های مختلف بازاریابی دیجیتال دارای اهمیت هستند. یکی از آنها بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو یا سئو است.

سئو (SEO) چیست؟

سئو Seo در واقع یکی از راه‌های بهینه سازی وب سایت و جزء اساسی از بازاریابی دیجیتال است. باعث می‌شود که وب سایت شما را به موقعیت بالاتری برساند و آن را بالاتر از همه رقبا نگه دارد. بهینه سازی وب سایت باعث افزایش بازدید از سایت، ترافیک کاربر و نرخ تبدیل می‌شود. یک سایت با رتبه بندی خوب در گوگل، بیشتر در معرض دید کاربران قرار می‌گیرد. 

برای کسب اطلاعات بیشتر این مطلب را بخوانید: سئو چیست به زبان ساده

سئو فرایند بهینه سازی وب سایت شما را انجام می‌دهد. این باعث می‌شود تا از بین هزار شرکت دیگر، به مشتریان خود کمک کنید تا تجارت شما را پیدا کنند. سئو اساساً یک حرکت جامع در جهت هدایت مشتریان به سمت تجارت و سایت شما از طریق سیستم عامل‌های آنلاین است. برای انجام این کار، باید مطمئن شوید که رتبه وب سایت شما در موتورهای جستجوگر بالاتر از رتبه رقبا است. 

سئو و تبلیغات وب سایت

از سوی دیگر، برای هر مشاغل، تبلیغات بسیار ضروری است. هنگامی که هر شغلی به صورت آنلاین انجام می‌شود، تبلیغات وب سایت به بهترین وجه کار می‌کنند تا بتواند حجم عظیمی از ترافیک وب را بدست آورد. سئو فرصتی برای تبلیغات زیادی رایگان می‌دهد.

تبلیغات وب سایت و سئو

موتورهای جستجو قبل از مشخص کردن محل قرارگیری در صفحات نتایج خود، هر عنصر وب سایت شما را می‌خوانند. آن‌ها موضوع و زمینه صفحات وب شما را درک می‌کنند، کل وب سایت شما را بصورت عنکبوتی مورد بررسی قرار می‌دهند و سپس آنها را رتبه بندی می‌کنند. در نهایت تعیین می‌کند که سایت شما در جستجو در چه رتبه ای قرار بگیرد.

بخوانید: موتور جستجو چیست؟

یک سئو مناسب باعث می‌شود رتبه اول وب سایت در صفحه اول جستجو قرار بگیرد. اعتقاد رایج این است که افراد معمولاً دو صفحه اول جستجو را اسکن و بررسی می‌کنند. نزدیک به 74 درصد از مصرف کنندگان از موتورهای جستجو برای یافتن اطلاعات مربوط به مشاغل محلی استفاده می‌کنند. بهینه سازی موتورهای جستجوگر در مقایسه با بازاریابی آنلاین، مانند تبلیغات کلیکی، بازاریابی رسانه‌های اجتماعی و ایمیل مارکتینگ، عملکرد نسبتاً خوبی را ارائه می‌دهد. 

سئو و بازدید کنندگان

بازدیدکنندگان وب سایت‌های مختلف را قبل از برقراری هر گونه تماس تلفنی، مورد بررسی قرار می‌دهند. آنها می‌خواهند بهترین شرکتی را پیدا کنند که نیازهای خاص آنها را برآورده کند. بازدیدکنندگان به دنبال این هستند که مشخص کنند شرکت چقدر متخصص است، کیفیت کار آنها در چه حد است، آیا ارائه دهنده شهرت خوبی دارد و این شرکت تا چه مدت در تجارت بوده است. با ارائه اطلاعات و مقالاتی که دانش شما را نشان می‌دهد، ارائه یک نمونه کار بصری از کار خود، فیلم ها، توصیفات مشتری و غیره به بازدیدکنندگان کمک می‌کنید بهتر تصمیم بگیرند.

نتیجه گیری

بازاریابی دیجیتال یک روش بازاریابی گسترده است که شامل بسیاری از روش‌های بازاریابی است. روش‌های زیادی برای تبلیغات آنلاین یا تبلیغات وب سایت وجود دارد ولی یکی از مهمترین و مؤثرترین این روش‌ها طراحی وب با قالب گرافیکی جذاب و بهینه سازی آن برای موتورهای جستجوگر است. 
اگر می‌خواهید تجارت خود را توسعه دهید و آن را از سایر رقبا متمایز کنید، پیشنهاد می‌کنیم یک وب سایت طراحی کنید. با توسعه وب سایت مخاطبان زیادی را جذب می‌کنید و می‌توانید نرخ تبدیل مخاطب به مشتری را هر روز افزایش دهید. 

جهت مشاهده نمونه کارهای طراحی سایت و اپلیکیشن و سفارش با تیم شرکت پرسفید از طریق تماس با ما در ارتباط باشید. برای کسب اطلاعات و مشاهده نمونه کارهای بیشتر، به صفحات نمونه کارها، خدمات و مقالات سایت پرسفید سر بزنید. در صورت تمایل جهت دسترسی آسان اینستاگرام ما را داشته باشید.


مشتریان آژانس تبلیغاتی پرسفید +4630
برخی از مشتریان که افتخار همکاری با آنها را داشته ایم

21 سال خدمت به بیش از 4600 برند و مجموعه تجاری

مطالب آموزشی
تبلیغات اتوبوسی در سطح شهر

اهمیت تبلیغات اتوبوسی در سطح شهر

در این مقاله قصد داریم در مورد مهم ترین ویژگی و اهمیت تبلیغات اتوبوسی صحبت کنیم پس همراه ما باشید: رسانه های محیطی مختلف می توانند در مقاطع زمانی یا محصول و خدمات متفاوت و با توجه به جایگاه بازار کسب و کارها متفاوت باشند. در سال های اخیر شاهد این بوده ایم که تبلیغات […]

نکات مهم بسته بندی و طراحی بسته بندی محصولات

نکات مهم بسته بندی

بسته بندی یکی از زیر مجموعه‌های بازاریابی است که در ایران معنا و مفهوم کالا و بسته بندی و بازاریابی به خوبی جا نیفتاده است . کمتر پدیده ای ارتباطی مانند بسته بندی ، دو ویژگی جاذبه‌ی فردی و اجتماعی را توأمان با خود دارد و از این نقطه نظر ، صنایع بسته بندی در هر کشوری ، نمایندۀ رشد ساختارهای بازاری و تولید آن می‌باشد .

مزایا و معایب تبلیغات محیطی

مزایا و معایب در استفاده از تبلیغات محیطی

وقتی به تبلیغات محیطی فکر می‌کنید اولین چیزی که به ذهن شما می‌رسد، چیست؟ برای اکثر مردم، تصویری از یک تابلوی تبلیغاتی بزرگ در امتداد بزرگراه یا یک ساختمان تجاری در شهر به ذهن می‌رسد. اما تبلیغات محیطی در واقع بسیار فراتر از این بیلبوردهای بزرگ و رنگارنگ است. ایستگاه‌های اتوبوس، دستگیره‌های اتوبوس، بدنه اتوبوس‌ها، […]

سایر مقالات