consulting-campaigning تدوین برند بوک تبلیغاتی (کتاب راهنمای برند) برند لوازم پزشکی وینگارد - آژانس تبلیغاتی پرسفید

تدوین برند بوک تبلیغاتی (کتاب راهنمای برند) برند لوازم پزشکی وینگارد

ندوین برند بوک برند لوازم پزشکی وینگارد

یکی از دغدغه های اساسی مدیران برند استفاده درست از برند آنها در شرکت های زیر مجموعه خود میباشد به همین منظور کتاب راهنمای برند یا برند بوک در ایجاد یک نظم کامل در این خصوص کمک بسزایی میکند. تعریف داستان برند، مفاهیم بکار رفته در برند، رنگها و کد های رنگی، ابعاد ، چرخش هاو … و همینطور روش های غلط در استفاده از عنوان یک برند در جایگاههای متفاوت بخشی از مواردی است که در این کتاب راهنما تحلیل ارائه میگردد.


مشتریان آژانس تبلیغاتی پرسفید +4630
برخی از مشتریان که افتخار همکاری با آنها را داشته ایم

21 سال خدمت به بیش از 4600 برند و مجموعه تجاری

مطالب آموزشی
تبلیغات اتوبوسی در سطح شهر

اهمیت تبلیغات اتوبوسی در سطح شهر

در این مقاله قصد داریم در مورد مهم ترین ویژگی و اهمیت تبلیغات اتوبوسی صحبت کنیم پس همراه ما باشید: رسانه های محیطی مختلف می توانند در مقاطع زمانی یا محصول و خدمات متفاوت و با توجه به جایگاه بازار کسب و کارها متفاوت باشند. در سال های اخیر شاهد این بوده ایم که تبلیغات […]

نکات مهم بسته بندی و طراحی بسته بندی محصولات

نکات مهم بسته بندی

بسته بندی یکی از زیر مجموعه‌های بازاریابی است که در ایران معنا و مفهوم کالا و بسته بندی و بازاریابی به خوبی جا نیفتاده است . کمتر پدیده ای ارتباطی مانند بسته بندی ، دو ویژگی جاذبه‌ی فردی و اجتماعی را توأمان با خود دارد و از این نقطه نظر ، صنایع بسته بندی در هر کشوری ، نمایندۀ رشد ساختارهای بازاری و تولید آن می‌باشد .

مزایا و معایب تبلیغات محیطی

مزایا و معایب در استفاده از تبلیغات محیطی

وقتی به تبلیغات محیطی فکر می‌کنید اولین چیزی که به ذهن شما می‌رسد، چیست؟ برای اکثر مردم، تصویری از یک تابلوی تبلیغاتی بزرگ در امتداد بزرگراه یا یک ساختمان تجاری در شهر به ذهن می‌رسد. اما تبلیغات محیطی در واقع بسیار فراتر از این بیلبوردهای بزرگ و رنگارنگ است. ایستگاه‌های اتوبوس، دستگیره‌های اتوبوس، بدنه اتوبوس‌ها، […]

سایر مقالات