blog آموزش طراحی لوگو به صورت حرفه ای و سبک های طراحی لوگو - شرکت پرسفید

طراحی لوگو ؟

  • تاریخ نشر : مهر ۲۶, ۱۴۰۰
  • نویسنده : آژانس تبلیغاتی پرسفید
آموزش طراحی لوگو

در این مقاله درباره تاریخچه، آموزش طراحی لوگو و ثبت سفارش لوگو گفته است. در خواندن این مقاله با تیم شرکت پرسفید همراه باشید. امیدوارم برای شما کاربران گرامی مفید باشد.

آموزش طراحی لوگو

نکته بسیاری مفیدی که از این قسمت مطلب می‌توان یافت این است که زیبای سادگیست  و هر چه بتوان لوگو را ساده‌تر و قابل فهم‌تر طراحی کرد به حرفه ای بودن ما کمک می‌کند در ادامه در مورد آموزش طراحی لوگو بیشتر بحث خواهیم کرد و به طور کامل توضیح می‌دم که چطور می‌شود که یک لوگوی حرفه ای طراحی می‌شود و به عنوان برند شناخته می‌شود.

مطالعه کنید: اصول طراحی لوگو، آرم و نشانه

تاریخچه‌ی لوگو

به جرائت می‌توان گفت گه تاریخچه ی  طراحی لوگو به سال‌ها قبل از میلاد مسیح بر می‌گردد ۲۳۰۰ سال قبل از میلاد مهر استوانه ای ابداع شد و حدود ۶۰۰ سال قبل از میلاد نیز سکه! هر کدام طرح‌های خاصی درون خود داشتن که بسته به فرهنگ هر کشور و قلمرو ساخته می‌شد، تایپو گرافی انقلاب عظیمی در عرصه تبلیغات ایجاد کرد مانند انقلاب عظیم صنعتی که جایگزین انقلاب کشاورزی شد.

این موضوع به قرن ۱۸ و ۱۹ بر می‌گردد که کتاب هایی که تازه چاپ و نشر می‌شدنند یا ویراست کتاب‌ها با فونت‌ها تزیینی جدیدی جایگزین شده بود. ایجاد طرح‌های زیبا کادر‌های و… درون طرح‌ها ناشی از پیشرفت علم گرافیک بود. شرکت‌های بازرگانی همواره با تلاش فراوان با سبک‌های هنری نوین در حال توسعه کسب کار خود بودند. در کشور‌های توسعه یافته نظیر آمریکا و فرانسه صد‌های چاپان خانه و با هزاران کارگر تاسیس شد و روز به روز این علم پیشرفت کرد، با گذشت زمان و افزایش سواد و علم مردم دید مردم نیز به این قضیه باز شد و به این معقوله سوق پیدا کردند.

در اوخر قرن ۱۹ ام میلادی و سال ۱۹۵۰ مدرنیسم به اروپا راه پیدا کرد و پیروی از اصول ایالات متحده برای ایجاد موجی از پیشرفت در زمینه تجارت و کسب کار بنا نهاده شد یکی از شعار‌های معروف طراحی اروپایی  که سبک‌های زیادی را خلق کرده بود. به این معنی که هرچه لوگو ساده‌تر باشد و مفهوم آن راحت‌تر درک شود بهتر است همچنین  لوگو مدرنیسم استفاده بسیاری در تبلیغات تلویزیونی می‌شدنن و اختراعات دیجیتالی و توسعه صنعت چاپ نیز تا به امروز به این علم کمک بسیاری کرده است.

تفاوت  آرم و لوگو 

خیلی از کاربران و افراد جامعه تفکرشان بر این است که آرم و لوگو مانند یکدیگر هستنند و فقط تفاوت کلمه ای دارند اما اینگونه نیست تفاوت این دو بسیار است. جای بحثی زیادی دارد معمولا آرم‌ها همانطور که از اسمشان پیداست، فقط یک نماد شکلی می‌باشند. در طراحی آرم به هیچ وجه نباید از نوشته استفاده شود اما در طراحی لوگو محدودیتی وجود نخواهد داشت و می‌توان بسیار در این زمینه مانور داد. آرم‌ها می‌توانند بیانگر کار شرکت باشند و می‌توانند نباشند.

می‌توانیم مثالی در مورد آرم بزنیم که کاملا متوجه نفاوت آن با لوگو شوید. معمولا شرکت‌های ماشین سازی دارای آرم هستند، آرم هایی که به هیچ وجه شما با دیدن آن‌ها متوجه نخواهید شد که این شرکت دارای چه محصولاتی است، مثلا آرم شرکت فراری که یک اسب است اما در آموزش طراحی لوگو یکی از نکات مهمی که باید رعایت شود، این است که لوگو متناسب با کاربری شرکت باشد اما در این زمینه هم محدودیتی نیست و من می‌توانم چندیدن لوگو معروف را به شما معرفی کنم که هیچ ربطی به شرکت خود ندارند اما بهتر است داشته باشند تا فهم لوگو آسان‌تر باشد.

سبک‌های طراحی لوگو

همانطور که در پست هایی که در وبلاگ قرار داده شد به طور کامل با سبک‌های لوگو آشنا شدیم اما یک توضیح جامع هم در اینجا می‌دهم. لوگو‌ها در سبک‌های مختلفی طراحی می‌شوند که تمام این سبک‌های زیر مجموعه ۳ سبک است یعنی ممکن نیست هیچ طرح لوگویی از این ۳ سبک خارج باشند.

طراحی لوگو در سبک نوشتاری

سبک نوشتاری یک سبک کلاسیک است که امروزه با گذشت زمان نیز پیشرفت بسیاری کرده است. خیلی از این لوگو‌ها در این سبک هستنند. سبک نوشتاری سبکی است که در آن طراحی لوگو فقط به صورت نوشته طراحی می‌شود و هیچ شکلی در آن وجود ندارد تایپوگرافی را نیز می‌توان یک زیر مجموعه از لوگوی نوشتاری دانست از لوگو‌های نوشتاری معروف می‌توان به لوگوی شرکت گوگل اشاره کرد که به وسیله یک طراح برزیلی به نام روث کدار طراحی شده است. لوگوی گوگل بارها در مناسبت‌های مختلف تغییر می‌کند اما لوگوی اصلی آن همان لوگویی است که در ۴ رنگ طراحی شده است و هر رنگ دلیل خاصی دارد که هر شرکت یک جور آن را توصیف می‌کند. امروزه برای طراحی یک لوگوی حرفه ای باید یک رنگ بندی خاص در نظر گرفته شود که در ادامه درباره این موضوع نیز صحبت خواهیم کرد.

طراحی لوگو در سبک تصویری یا اشکال

این سبک نیز بسیار در طراحی لوگو استفاده می‌شود یعنی هرسه سبک زیاد استفاده می‌شوند، نمی‌توان گفت کدام سبک در بین جوامع محبوب‌تر است. سبک تصویری در طراحی لوگو، سبکی است که فقط از اشکال در طراحی لوگو استفاده می‌شود و هیچ نوشته درون آن وجود نخواهد داشت. از لوگو‌های معروف تصویری می‌توان به لوگوی شرکت اپل که یک سیب گاز زده است و همینطور لوگوی شبکه‌ی اجتماعی توییتر که یک پرنده است، اشاره کرد اگر دقت کنید لوگو‌ها می‌توانند هیچ ربطی به شرکت نداشته باشند. همانطور که لوگوی اپل هیچ ربطی به شرکت ندارد پس در این موضوع هیچ محدودیتی وجود ندارد که لوگو حتما باید با شرکت مرتبط باشد.

طراحی لوگو در سبک تلفیقی

لوگو‌های تلفیقی ترکیبی از این ۲ لوگو هستند یعنی شکل و نوشته با هم ترکیب می‌شود و یک لوگوی زیبا را تشکیل می‌دهد. لوگو‌های تلفیقی تنوع بسیاری دارند اما نکته ای که در طراحی این لوگو وجود دارد این است که باید جوری با هم شکل  نوشته را ترکیب کرد که انگار جزویی از هم هستنند. از لوگو‌های تلفیقی می‌توان به لوگو پپسی یا پلی استیشن اشاره کرد، لوگو‌های تلفیقی معمولا امور مربوط به شرکت هم در خود دارند و نشان می‌دهند  و همین می‌تواند در قابل فهم‌تر کردن یک لوگو حرفه ای کمک شایانی کند.

تصور غلط افراد در مورد لوگو‌های نوشتاری 

بسیاری از افراد تصورشان بر این است که لوگوهای نوشتاری فقط از یک فونت ساده درست می‌شوند این تصور کاملا غلط است، شاید در گذشته این طور بود اما در زمان حال اینگونه نیست امروزه بسیاری از لوگو‌های نوشتاری با ترکیب اشکال به وجود می‌آیند که طراحی آن‌ها نیز بسیار پیچیده‌تر از یک لوگو اشکال است چون متعارف کردن اشکال کنار هم و تبدیل آن‌ها به نوشته کار ساده ای نیست مخصوصا اگر بخواهید طرح خاصی به نوشته دهید. یکی دیگر از روش‌های طراحی لوگو نوشتاری هم این است که فونت را ویرایش کنید این روش برای افراد مبتدی خوب است چون در طراحی محدودیت‌های بسیاری ایجاد می‌شود، می‌توان گفت لوگو‌های نوشتاری اگر قرار باشد با اشکال طراحی شوند جزو طراحی‌های مشکل تلقی می‌شوند ایجاد منحنی‌های متناسب زاویه‌های مناسب و در کل ایجاد یک لوگوی نوشتاری متعارف مشکل است.

لوگو‌های سه بعدی؟! خوب یا بد!

لوگو‌های سه بعدی چند سالی هست که طراحی می‌شوند و دارای انواع مختلفی م‌یباشند. لوگو‌های سه بعدی ابتدا به صورت ۲ بعد طراحی شده و سپس بعد سوم را به آن اضافه می‌کنند اما به نظر من لوگو اگر ۲ بعد باشد بهتر است و می‌توان لوگو را هم ۲ بعدی طراحی کرد و هم ۳ بعدی اما اصل لوگو باید ۲ بعد داشته باشد. این سبک را می‌توان به وسیله‌ی ابزار ۳ بعدی فتوشاپ و یا نرم افزار ایلیستراتور انجام داد و بعضی از طراحان با تجربه و حرفه ای خودشان با تکنیک‌های بعد به لوگو‌ها بعد می‌دهند همچنین می‌توان با ایجاد سایه نیز بعدی کوچک به لوگو داد، سایه‌ها باید به تناسب زاویه لوگو طراحی شوند که معمولا از یک دایره با گرادیانت مشکی و بی رنگ تشکیل می‌شود.

آموزش طراحی لوگو و لوگو های سه بعدی

لوگو‌های ۳ بعدی می‌توانند در زوایای مختلف طراحی گردنند یعنی در ۳ محور بچرخنند محور‌های x y z و هر کدام از این چرخش‌ها حالت خاصی به لوگوی ما می‌دهد، رنگ بعد سوم معمولا تیره از رنگ‌های ۲ بعدی دیگر است مثلا اگر رنگ‌ها بعد اول و دوم آبی روشن باشد بعد سوم باید آبی تیره باشد چون باید حالتی داشته باشد که انگار پشت قرار گرفته اگر هم رنگ دو بعد دیگر باشد اصلا ۳ بعدی بودن آن قابل تشخیص نخواهد بود. سبک دیگری نیز برای ایجاد بعد سوم در طراحی لوگو وجود دارد که با ایجاد گرادیانت تیره و روشن حالت ۳بعدی به لوگو می‌دهند مانند لوگوی شرکت autodesk .

معنی رنگ‌ها در طراحی لوگو

شاید خیلی از افراد فکر می‌کنند که رنگ‌ها در طراحی لوگو خیلی مهم نیستنند و همینطوری لوگو‌ها رنگ بندی می‌شوند اما اینگونه نیست اگر شما هم جزو افرادی هستید که اینگونه فکر می‌کنید باید بگم که سخت در اشتباهید چون هیچ لوگویی بدون رنگ سازمانی معنی ندارد، شرکت‌های معروف رنگ سازمانی مخصوص خود را دارند. بگذارید مثالی بزنم تا بهتر متوجه بشید آیا تا به حال به ایرانسل توجه کردید؟ ترکیبی از رنگ‌های آبی و زرد شما را یاد چه چیزی خواهد انداخت، همواره این شرکت با به نمایش گذاشتن این ۲ رنگ کنار هم و نوشتن نام ایرانسل در کنار این ۲ رنگ میخواهد در ذهن تمامی افراد بگنجاند که با دیدن این رنگ‌ها یاد این شرکت بیفتیم  و در هر مکان و زمانی که این رنگ‌ها را دیدیم آنر را به یاد بیاوریم، اگر دقت کنید خیلی از شرکت‌های بزرگ دارای رنگ سازمانی هستند.

این مطلب را بخوانید: روانشناسی و انتخاب رنگ ها در طراحی لوگو

رنگ آبی

تا به حال شده است که به  رنگ لوگو‌های اطرافتان دقت کنید؟! لوگوی بالا مربوط به شرکت سامسونگ است چرا رنگ این لوگو آبیست؟! تمامی شرکت‌های بزرگ ۱۰۰ درصد مفهوم رنگ سازمانی را می‌دانند و از این تکنیک در لوگو‌های خود استفاده می‌کنند.

لوگو شرکت سامسونگ هم به این دلیل آبیست که  مردم به سرعت احساس می‌کنند رنگ آبی خوشایند و آرام بخش است. شاید به این دلیل که دریا و آسمان را به خاطر می‌آورد.

رنگ قرمز

باعث تحرک و افزایش ضربان قلب فرد می‌شود و شدت توجه را افزایش میدهد شاید به این دلیل است که شرکت‌های خوراکی مثل مک دونالد یا نوشابه انرژی رد بول از این رنگ در لوگو خود استفاده کرده اند.

رنگ زرد

باعث  ایجاد امید می‌شود همواره از خورشید به عنوان امید یاد شده است و شاید خیلی از این شرکت‌ها که در زمینه مدیریت کسب کار می‌‎کنند از این رنگ استفاده کنند.

رنگ نارنجی

ترکیبی از ۲ رنگ قرمز و زرد است که دو حسی که در آن ۲ رنگ احساس می‌شد در این رنگ احساس می‌شود، در واقع از رنگ قرمز جسارت و از رنگ زرد خوشبینی را می‌گیرد تا احساس را در بیننده ۲ چندان کند.

رنگ سبز

رنگ سبز در باعث به یاد آوردن طبیعت و تازگی می‌شود و احساس امید و صلح و آرامش را در خود جای می‌دهد. بیشتر شرکت هایی که در زمینه محیط زیست کار می‌کنند از این رنگ سازمانی استفاده می‌کنند.

رنگ مشکی

رنگ مشکی یک رنگ پایدار و همیشگی است و رنگی است که هیچ وقت از چشم نمی‌افتد. رنگ بسیار رسمی و ماندگار است یک حس جاویدان و همیشگی بودن را دارد.

رنگ‌های فلت یا رنگ‌های ترکیبی گرادیانت ؟

معمولا برای طراحی لوگو ۲ نوع رنگ استفاده می‌شود یا رنگ‌های فلت و یا رنگ‌ها ترکیبی گرادیانت این که کدام بهتر است نمی‌توان گفت اما سبک فلت امروزه به قول معروف مد شده است. رنگ‌های فلت رنگ‌های ثابتی هستنند کی می‌توان آن‌ها را با مراجعه به سایت هایی مانند flatcolour بدست آورد و رنگ‌های گرادیانت از ترکیب ۲ رنگ مختلف به وجود می‌آیند این ابزار در نرم افزار‌های طراحی موجود می‌باشد و در زبان کد نویسی نیز در css3 وجود دارد، حالا ابن که کدام بهتر اسن بستگی به سلیقه‌ی طراح دارد و همینطور مشتری نظر من این است که برای طراحی آیکن بهتر است از سبک فلت و رنگ‌های فلت استفاده شود و همینطور در طراحی لوگو از ۲ نوع رنگ می‌توان استفاده کرد.

لوگو‌ها چگونه طراحی میشوند ؟

بسیاری از شرکت‌های معتبر برای دستیابی به نتیجه مطلوب یک مشاوره حضوری با فرد درخواست دهنده می‌زارند در این مشاوره سوالات زیادی از مشتری می‌شود که از آن‌ها می‌توان به این سوالات اشاره کرد.

  • سبک لوگوی شما چگونه باشد؟
  • آیا شرکت شما دارای رنگ سازمانیست؟
  • به کدام لوگو‌ها علاقه مندید ؟
  • چه رنگهایی را می‌پسندید ؟
  • آیا لوگو قبلی دارید ؟

این سوالات عامیانه‌ای است که پرسیده خواهد شد اما شرکت‌های نیز وجود دارند که با قیمت ارزان برای شما طراحی لوگو رو انجام می‌دهند و معمولا مشاورات این شرکت‌های به صورت تلفنی خواهد بود. بعد از تصمیم گیری مشتری و قطعی شدن نظرات آن سفارش ثبت شده و در جمع سفارشات پردازشی قرار می‌گیرد. طرح اولیه لوگو معمولا درون کاغذ طراحی می‌شود و بعد از تکمیل شدن طرح لوگو آن را در نرم افزار طراحی می‌کنند. ممکن است هر طراحی با نرم افزاری خاص طراحی لوگو رو انجام دهد اما معمولا شرکت‌های با نرم افزار هایی همچون ایلیستراتور یا فتوشاپ و همینطور کورل کار می‌کنند. فایل‌های این نرم افزار‌ها با فرمت‌ها   eps AI PSD می‌باشد.

طرح اولیه با این نرم افزار‌ها طراحی می‌شود. اگر مشتری چند متد سفارش داده باشد در چند طراحی مختلف لوگو طراحی می‌شود و اگر یک متد باشد دیگر امکان تغییر طرح بدون پرداخت هزینه وجود نخواهد داشت مگر ویرایشات جزیی درون طرح و پس اتمام طرح در برنامه ایجاد رنگ‌های سازمانیت (اگر شرکت دارای رنگ سازمانیست ) و اگر هم شرکت رنگ سازمانی ندارد می‌توان رنگی به سلیقه‌ی مشتری و با مشاوره طراح برای لوگو در نظر گرفته شود در نهایت یک طرح به عنوان پیش نمایش نهایی و همینطور فایل اصلی برای مشتری ارسال می‌گردد.

 آیا خودمان میتوانیم لوگوی خود را طراحی کنیم ؟

بسیاری از افرادی می‌گویند که طراحی لوگو بسیار آسان است و با ۲ روز تمرین می‌شود طراح لوگو شد اما اینطور نیست طراحی لوگو یک معقوله‌ی زمان بر است. مهمترین نکته ای که در طراحی لوگو وجود دارد، ایده در طراحی لوگوست و همینطور نحوه‌ی تلفیق و طراحی آن است با نوشتن یک فونت ساده نمی‌توان گفت که یک لوگوی حرفه ای طراحی کردیم. ایده پردازی مهمترین و سخت‌ترین قسمت طراحی لوگوست که با سادگی نمی‌توان یک لوگوی ساده مفهومی و با ایده پردازی حرفه ای طراحی کرد.

چرا باید به لوگو اهمیت داد ؟

امروزه با پیشرفت روز افزون علم گرافیک وتوسعه صنعتی و اقتصادی شرکت‌های هر شرکتی قطعا نیاز به یک لوگو حرفه ای دارد که تمام ماهیت آن شرکت در آن گنجانده شود قدم اول در شروع برندینگ طراحی لوگو حرفه ای برای شرکت می‌باشد. پس این موضوع را جدی بگیرید و به سادگی از کنار این قضیه  نگذرید.

این مقاله مهم را مطالعه کنید: اهمیت لوگو ، طراحی و اجرای آن چیست؟

بسیاری از شرکت‌ها بارها و بارها به علت نداشتن طرح اقتصادی منظم و برندینگ اصولی بار‌ها و بار‌ها طرح لوگوی خود را تغییر داده اند. این کاربسیار اشتباه است چون با دست خودمان داریم به برندینگ شرکتمان لطمه می‌زنیم. اگر دقت کنید هیچ یک از شرکت‌های بزرگ لوگوی خود را به کل تغییرات نداده‌اند فقط مطابق با طراحی‌های روز لوگو‌های خود را نیز بروز کرده اند، لوگوی شرکت گوگل به حالت فلت درامد اما هیچ تغییری در این لوگو ایجاد نشد، همینطور لوگو ی شرکت‌های بزرگ دیگر در نتیجه از ابتدا برندینگ شرکت خود را به خطر نیندازید و در طراحی لوگوی خود دقت کنید.

عدد فی چیست و طراحی لوگو بر اساس آن به چه صورت است ؟

عدد فی از تقسیم دو خط که یکی از آن‌ها از دیگری بزرگتر باشد، به دست می‌آید. عدد فی در صنعت معماری استفاده بسیاری می‌شود. بسیاری از طرح‌های ساختمانی و در طراحی لوگو نیز کاربرد بسیاری دارد حتی در طبیعت نیز آفتابگردان هم از این قاعده عدد فی مستثنا نیست. لوگوی شرکت اپل توییتر و پپسی نیز از عدد فی برای طراحی لوگو استفاده می‌کنند، این روش مزایای بسیاری زیادی دارد که شامل:

  • طراحی بسیار دقیق لوگو
  • افزایش سرعت در طراحی
  • زیبایی خیره کننده و حرفه ای
  • قابلیت تغییر اندازه‌ی لوگو
  • نکات مهم در طراحی لوگو حرفه ای

نکات مهمی که باید در طراحی یک لوگو به آن دقت شود را می‌توان به چند دسته‌ی کوتاه تقسیم کرد اما اینها مهترین مسائل در طراحی لوگو هستنند. لوگو‌ها باید در عین زیبایی ساده باشند و بیننده با یک نگاه بتوانید مفهوم لوگو را متوجه شود.

آموزش طراحی لوگو و عدد فی

لوگو‌ها باید یونیک و خاص باشند، قبل از طراحی لوگو برای یک شرکت باید از قبل رقیبان این عرصه را مورد بررسی قرار دهیم،  تقلید از طراحی لوگو رقیبان درواقع تبلیغ برای آن هاست.

از رنگ‌های زیبا و هماهنگ استفاده کنید، نه رنگ هایی که هیچ تمایزی با هم ندارند مثلا رنگ‌های تیره و روشن از چند رنگ روشن در طراحی لوگو استفاده نکنید چون باعث میشود که هم چشم بیننده و هم دل آن نسبت به لوگو زده شود. رنگ لوگو باید دلنشین باشد و ترکیبی از رنگ‌ها گرم و سرد باشد.

نکته آخری هم که در طراحی لوگو وجود دارد این است که لوگو‌ها با گذشت زمان به روز می‌شوند. علم گرافیک در حال پیشرفت است .همانطور که امسال سبک فلت سبک سال است ممکن است چند سال دیگر یا حتی یک  سال دیگر این سبک د مده شود و سبک جدید ابداع شود بنابرین لوگوی ما نیز باید مطابق با همان سبک بروز شود.

خدمات بیوتی دیزاین در طراحی لوگو

گروه طراحی بیوتی دیزاین سعی بر رضایت مشتری داشته و همواره سعی کرده در طراحی‌های خود تمام نکاتی که در این مقاله ذکر شد را رعایت کند و همینطور با قیمت فوق العاده مناسبی طراحی را انجام میدهد شما کافیست با یک سرچ ساده در گوگل و همینطور با مقایسه نمونه کار‌های طراحی لوگو ما با سایت‌های دیگر و قیمت آن تفاوت قیمتی را بسنجید و بعدا سفارش دهید، با مشاوران ما گفتگو کنید و از مشاوران بخواهید که در مورد ایده‌ی خودشان با شما حرف بزنند و شما هم ایده‌های خود را مطرح کنید تا در طراحی سهیم باشید.

نحوه‌ی ثبت سفارش در بیوتی دیزاین 

با رجوع کردن به بخش منوی سایت و بخش چگونه سفارش دهم؟ می‌توانید  به طور کامل کار با پنل کاربری برای ثبت سفارش را بیاموزید که کار بسیار راحتی است.

طرح چگونه برایم ارسال خواهد شد ؟

بعد از ثبت سفارش با توجه به آموزش‌های داده شده، باید تیکتی در بخش فروش سایت ارسال شود تا همکاران ما سفارش شما را پیگیری کنند بعد از تایید سفارش شما و انجام آن فایل هم از طریق تیکت ارسالی و هم از طریق ایمیل برای شما ارسال می‌گردد.

 آیا امکان ویرایش وجود خواهد داشت ؟

بله یکی از خدمات بیوتی دیزاین ویرایش رایگان می‌باشد. زمانی که شما سفارش خود را تحویل گرفتید می‌توانید در آن ویرایشاتی نیز یه صورت رایگان انجام دهید اما این به منزله‌ی عوض شدن کلی طرح نخواهد بود.

انتخاب نرم افزار طراحی از سوی شما 

گروه طراحی بیوتی دیزاین این امکان را به مشتری گرامی می‌دهد که نرم افزر طراحی خود را انتخاب کند البته منظور فرمت فایل طراحی لوگوست که در بیوتی دیزاین با ۲ نرم افزار فتوشاپ و ایلیستراتور طراحی می‌گردد که خروجی نرم افزار فتوشاپ psd بوده و خروجی نرم افزار ایلیستراتور AI و EPS می‌باش.د مشکلی که فایل‌های psd دارد این است که نمی‌توان آن را بزرگ‌تر کرد زیرا با  افت کیفیت همراه می‌شود اما فایل‌های طراحی لوگو با فرمت eps و و ai اینگونه نیستنند و در واقع وکتور هستنند و شما قادر خواهید هر چقدر که لازم است آن را بدون هیچ افت کیفیتی بزرگ و یا کوچیک کنید.

جمع بندی

بعد از مطالعه این مقاله که موضوعی راجع به آموزش طراحی لوگو ، توضیح داده است. حالا خودتان تصمیم بگیرید که برای طراحی لوگو چه کارایی می‌توانید انجام دهید تا اثربخشی و بازخورد خوبی در کسب و کارتان را پیدا کنید. جهت مشاهده نمونه کارهای طراحی لوگو و سفارش با تیم شرکت پرسفید از طریق تماس با ما در ارتباط باشید. برای کسب اطلاعات و مشاهده نمونه کارهای بیشتر، به صفحات نمونه کارها، خدمات و مقالات سایت پرسفید سر بزنید. در صورت تمایل جهت دسترسی آسان اینستاگرام ما را داشته باشید.


مشتریان آژانس تبلیغاتی پرسفید +4630
برخی از مشتریان که افتخار همکاری با آنها را داشته ایم

21 سال خدمت به بیش از 4600 برند و مجموعه تجاری

مطالب آموزشی
تبلیغات اتوبوسی در سطح شهر

اهمیت تبلیغات اتوبوسی در سطح شهر

در این مقاله قصد داریم در مورد مهم ترین ویژگی و اهمیت تبلیغات اتوبوسی صحبت کنیم پس همراه ما باشید: رسانه های محیطی مختلف می توانند در مقاطع زمانی یا محصول و خدمات متفاوت و با توجه به جایگاه بازار کسب و کارها متفاوت باشند. در سال های اخیر شاهد این بوده ایم که تبلیغات […]

نکات مهم بسته بندی و طراحی بسته بندی محصولات

نکات مهم بسته بندی

بسته بندی یکی از زیر مجموعه‌های بازاریابی است که در ایران معنا و مفهوم کالا و بسته بندی و بازاریابی به خوبی جا نیفتاده است . کمتر پدیده ای ارتباطی مانند بسته بندی ، دو ویژگی جاذبه‌ی فردی و اجتماعی را توأمان با خود دارد و از این نقطه نظر ، صنایع بسته بندی در هر کشوری ، نمایندۀ رشد ساختارهای بازاری و تولید آن می‌باشد .

مزایا و معایب تبلیغات محیطی

مزایا و معایب در استفاده از تبلیغات محیطی

وقتی به تبلیغات محیطی فکر می‌کنید اولین چیزی که به ذهن شما می‌رسد، چیست؟ برای اکثر مردم، تصویری از یک تابلوی تبلیغاتی بزرگ در امتداد بزرگراه یا یک ساختمان تجاری در شهر به ذهن می‌رسد. اما تبلیغات محیطی در واقع بسیار فراتر از این بیلبوردهای بزرگ و رنگارنگ است. ایستگاه‌های اتوبوس، دستگیره‌های اتوبوس، بدنه اتوبوس‌ها، […]

سایر مقالات