پرِسفید؛ مجری تخصصی تبلیغات روی بدنه اتوبوس در تهران
بی شک تبلیغات محیطی مخصوصا تبلیغات اتوبوس ، یکی از اصلیترین روشهای فروش به شمار میرود. حالآنکه هزینه تبلیغات در برخی از شاخههای تبلیغات محیطی بسیار سنگین بوده و فقط برخی از برندهای مطرح قادر به پرداخت هزینههای آن هستند و این در صورتی است که هزینه مربوط به اجاره یک اتوبوس بهمراتب کمتر از سایر گزینههای هم رده خود است. برای مثال در مقایسه با بیلبوردهای تبلیغاتی یکسوم هزینه را برای مشتریان خود در برخواهد داشت.
به طبع هرآنچه سایز یک تبلیغ بزرگتر باشد، مخاطبین بیشتری را تحتتأثیر خواهد گذاشت. فضای مفید در هر اتوبوس میانگین 65-75 مترمربع خواهد بود و این با مقایسه با سایر فضاها کاملاً متفاوت است برای مثال استندهای شهری 2 مترمربع؛ لمپوست 3 مترمربع، استرابورد و استندهای بادبانی 6 مترمربع؛ بیلبوردهای کوچک 20-15 مترمربع و بیلبوردهای شهری بزرگ تا 35 مترمربع خواهد بود.
اتوبوس در طی مسیر خود افراد متفاوتی را تحتتأثیر قرار میدهد. از شمال تا جنوب و از شرق تا غرب یک شهر زیرپوشش خطوط اتوبوس شهری قرارداد. این موضوع باعث گردیده هر روز مخاطبین متفاوتی در بازار هدف تبلیغات اتوبوس قرار گیرند. زیرا طی تحقیقات؛ تبلیغاتی که فقط در یک نقطه متمرکز شده باشند بهمرورزمان مخاطبین تکراری خواهند داشت و مخاطبین آن افرادی خواهند بود که مسیر روزمره خود را طی میکنند و نه مخاطبین جدید.
تبلیغات اتوبوس بهخاطر تحرکی که در شهر دارند، باعث جلبتوجه بیشتری خواهند شد و مخاطبین از مشاهده اشکال و تصاویر متحرک در شهر لذت بیشتری خواهند برد. همچنین اتوبوس فضای بهتری را جهت ایجـاد خلاقیت در اختیار طراحــان قرار میدهند و این باعث میشود پیام تبلیغاتی در ذهن بینندگان ماندگارتر و تأثیرگذارتر باشد و نهایتاً به فروش بیشتری منجر شود.
تخفیفات ویژه به ازای افزایش تعداد اتوبوس در هر قرارداد بهصورت جداگانه محاسبه میگردد.
جهت مشاهده نمونه کارهای تبلیغات روی بدنه اتوبوس کلیک کنید.
21 سال خدمت به بیش از 4600 برند و مجموعه تجاری
لطفا جهت سفارش و یا دریافت اطلاعات تکمیلی فرم زیر را پر کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند