نمونه طراحی لوگو همایش ملی گز
طراحی لوگو همایش ملی گز ایران
این لوگو که نماد اولین همایش ملی گز در ایران عنوان گرفت جهت استفاده در کاتالوگ و بروشور همایش، سالن همایش، کتاب همایش، تیزر های همایش، هدایای همایش و… استفاده و به شدت مورد استقابل حداقل 2000 گز ساز در کل کشور قرار گرفت. طراحی لوگو همایش ملی ها و نمایشگاههای مختلف به صورت اختصاصی و منحصر بفرد، میتوانند بازخورد قابل توجه و ماندگاری را در ذهن مخاطبین ایجاد نماید. جهت ارتباط با تیم برسفید میتوانید از بخش تماس با ما یا اتصال به کانال اینستاگرام برسفید اقدام نمایید.
21 سال خدمت به بیش از 4600 برند و مجموعه تجاری
اهمیت تبلیغات اتوبوسی در سطح شهر
در این مقاله قصد داریم در مورد مهم ترین ویژگی و اهمیت تبلیغات اتوبوسی صحبت کنیم پس همراه ما باشید: رسانه های محیطی مختلف می توانند در مقاطع زمانی یا محصول و خدمات متفاوت و با توجه به جایگاه بازار کسب و کارها متفاوت باشند. در سال های اخیر شاهد این بوده ایم که تبلیغات […]
نکات مهم بسته بندی
بسته بندی یکی از زیر مجموعههای بازاریابی است که در ایران معنا و مفهوم کالا و بسته بندی و بازاریابی به خوبی جا نیفتاده است . کمتر پدیده ای ارتباطی مانند بسته بندی ، دو ویژگی جاذبهی فردی و اجتماعی را توأمان با خود دارد و از این نقطه نظر ، صنایع بسته بندی در هر کشوری ، نمایندۀ رشد ساختارهای بازاری و تولید آن میباشد .
مزایا و معایب در استفاده از تبلیغات محیطی
وقتی به تبلیغات محیطی فکر میکنید اولین چیزی که به ذهن شما میرسد، چیست؟ برای اکثر مردم، تصویری از یک تابلوی تبلیغاتی بزرگ در امتداد بزرگراه یا یک ساختمان تجاری در شهر به ذهن میرسد. اما تبلیغات محیطی در واقع بسیار فراتر از این بیلبوردهای بزرگ و رنگارنگ است. ایستگاههای اتوبوس، دستگیرههای اتوبوس، بدنه اتوبوسها، […]