جاوا اسکریپت در مرورگر شما غیرفعال است یا پشتیبانی نمی شود.

سوالات متداول

سؤالات متداول آژانس تبلیغاتی پرسفید:

پرسفید چیست؟

پرسفید یک آژانس تبلیغاتی است که می‌تواند در زمینه مشاوره و تدوین برند بوک و کمپین‌های تبلیغاتی، تبلیغات محیطی و رسانه، برندینگ، طراحی هویت بصری و اجرای کلیه بخش‌های تبلیغاتی به کسب‌وکار شما کمک کند و راهکارهای خلاقانه و مناسبی به شما ارائه دهد. طراحی و اجرای وب‌سایت و کلیه اقلام چاپی نیز جزء خدمات این آژانس تبلیغاتی است.

چرا آژانس تبلیغاتی پرسفید:

باتوجه‌به 21 سال سابقه در این حوزه و بالغ به 4600 مشتری در برندهای تجاری متفاوت و همچنین کسب حداکثری رضایت مشتری و استفاده از طراحان و کارکنان حرفه‌ای توسط مجموعه کانون تبلیغاتی پرسفید، انتخاب عالی برای مجری تبلیغات شماست.

مشتریان آژانس تبلیغاتی پرسفید چه کسانی هستند؟

تمامی برندها، مؤسسه‌ها، سازمان‌ها، ارگان‌ها و نهادهای کوچک و بزرگ در هر ابعاد و اندازه و حوزه تبلیغاتی و متناسب با هر بودجه و زمانی می‌توانند مشتریان ما باشند.

برای ثبت سفارش چه‌کار کنیم؟

برای ثبت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید همه‌روزه به‌جز روزهای تعطیل از ساعت 8 صبح لغایت 7 عصر از طریق کلیه پلتفرم‌های ارتباطی اعم از خطوط تلفنی، واتس‌اپ، تلگرام، اینستاگرام، ایمیل و چت آنلاین با ما در ارتباط باشید.

نمونه کارهای آژانس تبلیغاتی پرسفید چگونه است؟

باتوجه‌به سابقه طولانی در این حوزه در تمامی قسمت‌های مختلف نمونه کار موجود است که در وب‌سایت به بخش کوچکی از آن اشاره شده است. می‌توانید از بین نمونه کارهای موجود در سایت، به قدرت ایده‌پردازی و توانایی طراحان ما، نسبت به موضوعات شغلی و همچنین ایده بکار رفته در آن طرح دقت کنید تا باکیفیت و توانایی طراحی، متناسب با مشاغل مختلف آشنا باشید.

برای انجام سفارش‌های طراحی چقدر زمان می‌برد؟

مدت‌زمان طراحی تبلیغات از قبیل: طراحی تبلیغات اتوبوس، استند تبلیغاتی و بیلبورد، طراحی لوگو، کاتالوگ، ست اداری و … در سفارش‌ها ممکن است کمتر از یک هفته به طول بینجامد این زمان در حالت سفارش‌های عادی است. در برخی موارد نیز ممکن است باتوجه‌به مشکلات و یا حجم سفارش‌های این زمان تغییر کند. در طراحی‌هایی از قبیل: کارت ویزیت، تراکت تبلیغاتی، مهر، اوراق اداری و … ممکن از کمتر از 24 ساعت و یا در حالت دشوارتر بیشتر از 24 ساعت زمان ببرد. باید در نظر داشت مدت زمانی طراحی تبلیغات بستگی به شرایط مختلف از جمله ماههای پیک کار، حجم سفارشات، کیفیت خروجی و… دارد.

محصولات شرکت چگونه ارسال می‌شود؟

محصولات این مجموعه توسط شرکت پست به سراسر کشور ارسال می‌گردد. خدمات آنلاینی را از طریق شبکه‌های اجتماعی مانند واتس‌اپ و تلگرام و ایمیل به مشتریان تحویل داده می‌شود.

برای پرداخت هزینه محصول سفارشی چه‌کار کنیم؟

باتوجه‌به آنکه معمولاً پروژه‌های تبلیغاتی بلندمدت و در دوره‌های یک الی شش‌ماهه طول می‌کشد و دارای قرارداد فی‌مابین است، 50 درصد هزینه‌ها در ابتدای قرارداد و الباقی مبالغ در هنگام تحویل کار تسویه می‌گردد. هرچند این شرایط در موارد خاص امکان تغییر را دارد.

روند اجرای طراحی به چه صورت است؟

در مرحله اول مشتری اطلاعات اولیه خود را در اختیار تیم طراحی قرار می‌دهد و پس از بررسی‌های اولیه و مشاوره‌های لازم در خصوص سیاست‌های برند یا کمپین تبلیغاتی مدنظر، اتودهای اولیه در حد 3-4 طرح آماده و برای مشتری ارسال می‌گردد و پس از انتخاب طرح موردنظر سایز تغییرات تا نهایی شدن طرح ادامه پیدا می‌کند.

پرسفید در چه شهرهایی از ایران فعالیت دارد؟

در زمینه بیلبوردهای تبلیغاتی شهر اصفهان مرکز اصلی فعالیت‌های این آژانس تبلیغاتی است. در خصوص تبلیغات اتوبوس علاوه بر شهر اصفهان و تهران، شهرهای شیراز، ارومیه، رشت، ساری، شهرکرد، اهواز، تبریز، قزوین و یاسوج نیز فعالیت دارد. در حوزه طراحی و چاپ این آژانس تبلیغاتی در کل کشور فعالیت و مشتریان متفاوتی از شهرهای مختلف ایران و سایر کشورها دارد.


مشتریان آژانس تبلیغاتی پرسفید +4630
برخی از مشتریان که افتخار همکاری با آنها را داشته ایم

21 سال خدمت به بیش از 4600 برند و مجموعه تجاری

مطالب آموزشی
تبلیغات اتوبوسی در سطح شهر

اهمیت تبلیغات اتوبوسی در سطح شهر

در این مقاله قصد داریم در مورد مهم ترین ویژگی و اهمیت تبلیغات اتوبوسی صحبت کنیم پس همراه ما باشید: رسانه های محیطی مختلف می توانند در مقاطع زمانی یا محصول و خدمات متفاوت و با توجه به جایگاه بازار کسب و کارها متفاوت باشند. در سال های اخیر شاهد این بوده ایم که تبلیغات […]

نکات مهم بسته بندی و طراحی بسته بندی محصولات

نکات مهم بسته بندی

بسته بندی یکی از زیر مجموعه‌های بازاریابی است که در ایران معنا و مفهوم کالا و بسته بندی و بازاریابی به خوبی جا نیفتاده است . کمتر پدیده ای ارتباطی مانند بسته بندی ، دو ویژگی جاذبه‌ی فردی و اجتماعی را توأمان با خود دارد و از این نقطه نظر ، صنایع بسته بندی در هر کشوری ، نمایندۀ رشد ساختارهای بازاری و تولید آن می‌باشد .

مزایا و معایب تبلیغات محیطی

مزایا و معایب در استفاده از تبلیغات محیطی

وقتی به تبلیغات محیطی فکر می‌کنید اولین چیزی که به ذهن شما می‌رسد، چیست؟ برای اکثر مردم، تصویری از یک تابلوی تبلیغاتی بزرگ در امتداد بزرگراه یا یک ساختمان تجاری در شهر به ذهن می‌رسد. اما تبلیغات محیطی در واقع بسیار فراتر از این بیلبوردهای بزرگ و رنگارنگ است. ایستگاه‌های اتوبوس، دستگیره‌های اتوبوس، بدنه اتوبوس‌ها، […]

سایر مقالات