تدوین کمپین تبلیغاتی آزمایشگاه نوبل اصفهان
اجرای هر کاری بدون برنامه ریزی بی شک به نتایج مطلوبی ختم نمی شود . در حوزه تبلیغات نیز برنامه ریزی و داشتن نقشه راه برای اجرای تبلیغات بسیار حائز اهمیت است . پرسفید تاکنون بالغ بر 200 برنامه جامع تبلیغاتی جهت استفاده برندهای متفاوت تدوین و به به اجرا رسانیده است. در تدوین کمپین تبلیغاتی تحلیل برند و جایگاه آن، مخاطبین، مشخصات محصول، راهها و متریال تبلیغاتی ، تاریخ اجرای کمپین، حجم ، شعار تبلیغاتی و . . . لحاظ می گردد.
21 سال خدمت به بیش از 4600 برند و مجموعه تجاری
اهمیت تبلیغات اتوبوسی در سطح شهر
در این مقاله قصد داریم در مورد مهم ترین ویژگی و اهمیت تبلیغات اتوبوسی صحبت کنیم پس همراه ما باشید: رسانه های محیطی مختلف می توانند در مقاطع زمانی یا محصول و خدمات متفاوت و با توجه به جایگاه بازار کسب و کارها متفاوت باشند. در سال های اخیر شاهد این بوده ایم که تبلیغات […]
نکات مهم بسته بندی
بسته بندی یکی از زیر مجموعههای بازاریابی است که در ایران معنا و مفهوم کالا و بسته بندی و بازاریابی به خوبی جا نیفتاده است . کمتر پدیده ای ارتباطی مانند بسته بندی ، دو ویژگی جاذبهی فردی و اجتماعی را توأمان با خود دارد و از این نقطه نظر ، صنایع بسته بندی در هر کشوری ، نمایندۀ رشد ساختارهای بازاری و تولید آن میباشد .
مزایا و معایب در استفاده از تبلیغات محیطی
وقتی به تبلیغات محیطی فکر میکنید اولین چیزی که به ذهن شما میرسد، چیست؟ برای اکثر مردم، تصویری از یک تابلوی تبلیغاتی بزرگ در امتداد بزرگراه یا یک ساختمان تجاری در شهر به ذهن میرسد. اما تبلیغات محیطی در واقع بسیار فراتر از این بیلبوردهای بزرگ و رنگارنگ است. ایستگاههای اتوبوس، دستگیرههای اتوبوس، بدنه اتوبوسها، […]