blog سئو چیست به زبان ساده و روان و قابل فهم برای عموم افراد در سایت تبلیغاتی اصفهان پرسفید

سئو چیست؟

  • تاریخ نشر : مهر ۱۹, ۱۴۰۰
  • نویسنده : آژانس تبلیغاتی پرسفید
سئو چیست به زبان ساده

در این مطلب در باره سئو چیست به زبان ساده و روان و قابل فهم برای عموم ارائه کردیم. در خاوند این مطلب با تیم شرکت پرسفید همراه باشید. امیدوارم برای شما خوانندگان عزیز مفید باشد.

سئو چیست به زبان ساده و روان توضیح دهید

سئو چیست به زبان ساده روشی برای ارتقاء یک وب سایت به منظور افزایش تعداد بازدیدکننده هایی است که از موتور‌های جستجو دریافت می‌کند. سئو جنبه‌های متفاوتی دارد، از کلماتی که در وب سایت استفاده می‌کنید گرفته تا کیفیت لینک هایی که دیگر سایت‌ها به شما می‌دهند.به عبارت دیگر سئو به این معناست : “اطمینان از این که ساختار وب سایت به سادگی و راحتی برای موتور جستجو قابل فهم است.”

سئو تنها درباره‌ی “موتور”‌ها نیست، بلکه در طرف مقابل به معنای ساخت وب سایت به طوری است که برای کاربران خوشایند باشد.

دلیل استفاده از سئو

قسمت عمده‌ی ترافیک وب توسط موتور‌های جستجوی بازرگانی اصلی مانند گوگل، بینگ و یاهو کنترل می‌شود. اگرچه رسانه‌های اجتماعی و انواع دیگر ترافیک می‌توانند برای سایت شما بازدید فراهم بیاورند، موتورهای جستجو اصلی‌ترین روش برای اکثر کاربران اینترنت است. این قضیه در مورد همه‌ی وب سایت‌ها با هر محتوا و مطلبی صدق می‌کند.

موتور‌های جستجو در” ترافیک هدفمند” – افرادی که منحصرا به دنبال مطالب ارائه شده توسط شما هستند – یکتا هستند. موتور‌های جستجو در این بین مانند شاهراه‌هایی هستند که به این مهم جامه‌ی عمل می‌پوشانند. در صورتی که سایت شما برای موتور‌های جستجو قابل یافت نیست یا مطالب سایت شما در پایگاه‌های داده‌ی آن‌ها ثبت نمی‌شود، مطمئنا موقعیت‌ها و شانس هایی را که می‌توانستید از طرف موتور‌های جستجو بدست آورید را از دست خواهید داد.

ترم‌های جستجو، کلماتی که کاربران در فیلد جستجو وارد می‌کنند، از ارزش چشمگیری برخوردار هستند. تجربه نشان داده است که ترافیک موتور جستجو می‌تواند یک سازمان را موفق و یا با شکست مواجه کند. همچنین بازدیدکننده‌های هدفمند یک وب سایت می‌توانند در کسب درآمد و شهرت برای شما تاثیر قابل ملاحظه ای را داشته باشند. سرمایه گذاری در سئو می تواند بازخوردی استثنایی در مقابل دیگر روش‌های بازاریابی و ارتقاء داشته باشد.

چرا موتور‌های جستجو نمی‌توانند سایت شما را بدون سئو کشف کنند؟

موتور‌های جستجو باهوش هستند اما هنوز نیازمند کمک هستند. موتور‌های اصلی همیشه در حال ارتقاء تکنولوژی برای کشف بیشتر و بهتر وب و انعکاس آن به کاربران هستند. به هر حال، همیشه یک محدودیت برای نتایج موتور‌های جستجو وجود دارد. همانطور که SEO (بهینه سازی وب) می تواند برای شما بازدیدکننده‌های زیادی را فراهم کند در طرف مقابل با یک حرکت اشتباه توسط شما می‌تواند سایت شما را از موتور‌ها پنهان کند و احتمال شناسایی سایت شما را به حداقل برساند.

سئو چیست به زبان ساده و روان

سئو همچنین در ارتقاء رتبه‌ی سایت تاثیر بسزایی دارد بنابراین تبلیغ برای وب سایت و محتوای سایت شما می‌تواند در اولویت‌های بهتری برای کشف شدن قرار بگیرند. اینترنت در حال پیشروی به سوی رقابتی شدن است پس داشتن یک درک صحیح از سئو و روش‌های ارتقا آن از اهمیت فراوانی برخوردار است.

کلمه‌ی سئو پیچیده است اما کاربران می‌توانند به راحتی مفهوم آن را درک کنند. حتی ذره ای دانش بیشتر در این موضوع می‌توانند بسیار حائز اهمیت باشد.

در پایان مقاله که درباره سئو چیست به زبان ساده توضیح داده شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحات دیگر سایت پرسفید سر بزنید. اگر سوال داشتید در دیدگاه زیر سوال خود را ارائه کنید تا در اولین فرصت پاسخ داده می شود. در صورت تمایل جهت دسترسی آسان، اینستاگرام ما را داشته باشید.


مشتریان آژانس تبلیغاتی پرسفید +4630
برخی از مشتریان که افتخار همکاری با آنها را داشته ایم

21 سال خدمت به بیش از 4600 برند و مجموعه تجاری

مطالب آموزشی
تبلیغات اتوبوسی در سطح شهر

اهمیت تبلیغات اتوبوسی در سطح شهر

در این مقاله قصد داریم در مورد مهم ترین ویژگی و اهمیت تبلیغات اتوبوسی صحبت کنیم پس همراه ما باشید: رسانه های محیطی مختلف می توانند در مقاطع زمانی یا محصول و خدمات متفاوت و با توجه به جایگاه بازار کسب و کارها متفاوت باشند. در سال های اخیر شاهد این بوده ایم که تبلیغات […]

نکات مهم بسته بندی و طراحی بسته بندی محصولات

نکات مهم بسته بندی

بسته بندی یکی از زیر مجموعه‌های بازاریابی است که در ایران معنا و مفهوم کالا و بسته بندی و بازاریابی به خوبی جا نیفتاده است . کمتر پدیده ای ارتباطی مانند بسته بندی ، دو ویژگی جاذبه‌ی فردی و اجتماعی را توأمان با خود دارد و از این نقطه نظر ، صنایع بسته بندی در هر کشوری ، نمایندۀ رشد ساختارهای بازاری و تولید آن می‌باشد .

مزایا و معایب تبلیغات محیطی

مزایا و معایب در استفاده از تبلیغات محیطی

وقتی به تبلیغات محیطی فکر می‌کنید اولین چیزی که به ذهن شما می‌رسد، چیست؟ برای اکثر مردم، تصویری از یک تابلوی تبلیغاتی بزرگ در امتداد بزرگراه یا یک ساختمان تجاری در شهر به ذهن می‌رسد. اما تبلیغات محیطی در واقع بسیار فراتر از این بیلبوردهای بزرگ و رنگارنگ است. ایستگاه‌های اتوبوس، دستگیره‌های اتوبوس، بدنه اتوبوس‌ها، […]

سایر مقالات